~Teruna Says :)

Saturday, 8 June 2013

TIME RAYA


Crite benar ini trjadi semase hari raya. Aku beraya kat Johor tahun ni. Aku dh berkahwin. Tp aku ni bisexual. Susah nk buang perasaan ni.. Taktaw kenape. Hehe nak dijadikan cerita, petang tu aku pergi la rumah pakcik aku, mase aku smpai aku, mcam takde orang je dkat umah die..

Tp dh berpuluh kali ketuk, baru ada orang keluar. Pakcik aku dgn bdannye yg basah and bert0wel je. Hehe h0t si0t. Nampak b0nj0l kt t0wel dia.. Dia pun menjemput aku masuk, aku masuk jelah.. Pastu dia kata, "jap eh, pakngah nk pkai bju jap, segan la mcmni". Aku p0n cepat2 menjawab, "ala pakngah, xyah la nk segan, kita sama2 laki". Dia trsenyum je. Dan dduk kat kerusi. Dia mnjemput aku makan kuih raya. Kmudian,aku tanya la, "makngah mana?" dia kata makngah dia kampung dia. Ala, kampung makng! ah ada la dlm 10km je. Hahaha. Tiba2,aku trnampak batang pakngah dlm t0wel dia tu, dia tgh dduk mase tu, aku p0n ckp la. "pakngah, besar nye" aku pndg muke dia mase tu. Aku xpndang dia punye. Hehe dia pun trcenggang. Aku ckap la "besarnye anu pakngah".

Dia pun selak t0wel dia.teng0k kt situ. Pastu cepat2 ttup balik. Sengal tol. Hahaha. Dia kata "ish kamu ni". Hehehe.. Aku ckp la "ala pakngah, sy p0n ada jugak. Lg besar". Ter0s aku dduk sbelah dia. Dia kata "yeke?" ter0s dia sambar k0te aku and usap2 smpai aku stim. Dia kata "kecik jugak" aku p0n pegang tetek dia yg timbul and dikelilingi bulu tu.

Fuhh,sdap w0ii. Pastu,aku tarik la t0wel dia and usap k0te dia. Em mase tu dia stim skit je.ad0i. 0rang tua. Hehe. Mase aku usap k0te dia plak,dia lepaskn k0te aku and pegang bahu aku. Nafas dia laju sngt. Aku p0n terus hisap k0te dia. Dlm 2minit tu,dia menjerit2 sedapp.. Aku isap lg laju. K0te dia mmg dh keras.. Dia pegan! g aku,and bukak kn seluar aku, kmudian dia pegang btg aku, ske! jap je.. Pastu dia letakkan kaki aku atas bahu dia. Dia kata "habis la k0.tahan eh" huhu dia letakkn air liur kt k0te dia and jub0 aku. Huhu mcm ada pngalaman je orang tua ni.

Kmudian dia cube mas0kkn sekali je and terus henjut. Dia kata "tak ketat p0n. Selalu buat ke?" aku p0n jwab la, "dulu.." hehe.. Aku pegang puting dia.. Dlm sepuluh minit, dia menjerit2 cm orang gila "arghhh ahh ahhhhhh!!!" pastu aku terasa k0te dia brdenyut,and dia layu, rupanya dia pancut. Hehe.. Sakit jugak rasenye.. Em bila k0te aku b0leh stim,aku baringkn dia, usap2 jubur dia, ( serilucah.sextgem.com ) letak air liur kt k0te aku and jubo dia.. Aku tujah k0te aku. Dia menjerit kesakitan. Aku mendayung je.. Kmudian dia sedap.. Ahh aku henjut laju.. Dia pegang2 tetek dia yg timbul tu.. Dlm 5minit je, aku pncut kt bdn dia. Lps tu aku jilat skit2, aku peluk dia,cium dia. Dia balas balik. Kemudian,pintu umah dia nak trbukak. Aku dgn dia cepat bangun tp pintu dh trbukak.

Teng0k2,anak lelaki dia yang! f0rm2 tu. Dia cpt pergi tangkap anak dia, and bwak gi masuk blik, aku ttup pintu umah and mas0k jugak dlm blik tu.. "ape ayah buat ni", "ko diam lah!", "ayah gay,ayah takmalu,ayah jahat", pakngah tampar muka anak dia. Aku agak trkejut. Anak dia menangis. Mungkin sbb kne tampar 0r sbb teng0k kami brb0gel. Hahaha. Pakngah p0n bukak bju anak dia, bukak sluar n spender anak dia. Anak dia melawan2 taknak. "0h kau melawan eh?", pakngah ramas2 k0te anak dia anak. Anak dia mnjerit sakit. Aku p0n pegang tangan anak dia, aku ckap "jangan bgtahu siapa2". Anak dia menangis perlahan2 je. "nah isap ni" pakngah menghulur k0tenye yg dah stim kt anaknya. Anaknya menurut khendak ayahnya..

Aku memicit2 puting budak ni.. Aku melancap k0tenye yg dah stim.. Dia kelihatan c0mel mase tu.. Geram lak aku. Dlm 5minit, pakngah terpancut dlm mulut anak dia. Anak dia trsedak and terus telan. Nampak muka dia lain sangat. Sangat c0mel.. Hehehe..! Aku masih melancapkan kotenye. Pakngah p0n t0l0ng aku sekali.! Dlm 10, dia trpancut jugak. Bnyak bet0l airmani dia. "ahhh bestnye" dia ckap.hehe. Aku dan pakngah mencium2 badan dia.

"jangan bgtahu sape2 eh, nnti abg buat lg" anak dia diam je. Kmudian,kami memakai baju and membersihkan airmani di ruangtamu and blik. Hehe. Hilang kisah nk raya. Kemudian aku balik. Hampir sejam lebih aku disitu. Raya 2010 memang sy0k lah.hehe.

1 comment:

ProLife said...

ProLife helps HIV & AIDS patients get Rid of the virus from the entire body.
No pain, no surgery, no need to come to our treatment centre, not at a high cost.
Checkout:-

http://mybestsolution12.wix.com/hiv-aids-cure