~Teruna Says :)

Saturday, 1 June 2013

Sex in Sauna


Bila kawan aku kol aku ptg Rabu utk mengajak aku ke Sauna aku mula rasa berdebar sebab aku x pernah pergi sauna tetapi ingin mencuba dan merasai suasana sauna tu. Kami pun menaiki motorsikal utk ke sauna yg berada di kawasan JB. Tiba saja di sauna tu, aku seperti rusa masuk kampung x tau nk bereaksi mcm mana. Takut, malu, berdebar tapi tetap nk tahu suasana...

Tiba dipintu masuk sauna, aku & kwn aku byr kat kaunter depan lalu kami diberi dua helai tuala putih setiap seorang. Lalu kwn aku bwk aku ke dlm sebuah bilik yg penuh dgn locker. Disitu aku ternampak ramai lelaki yg sedang duduk bertuala ada juga yg sedang salin pakaian melihat aku dan kwn aku. Aku mula rasa malu,
"Zul, toilet mana?" tanya aku.
"Toilet? Buat pe?" jwb Zul
"Aku malu lah nk salin kat sini, ramai sgt org"
"Ish kau ni! Semua lelaki, apa yg kau nk malukan" jwb Zul dgn kasar

Lalu aku pergi ke locker aku yg tertera nombor 35 dibelah belakang manakala locker Zul nombor 19 didepan. Sedang aku tanggalkan seluar jeans dan baju, ada seorang mamat ni dlm lingkungan 30'an dtg ingin mengambil sesuatu didlm locker nye. Dia senyum kat aku lalu berkata " Maaf tumpang lalu eh" dan aku pun senyum lalu memberi laluan kpd mamat tu. Hmmmmm sedap ( serilucah.sextgem.com ) badan mamat ni.....boleh tahan hensem....

Sambil aku memakai tuala, aku sempat menjelingkan pandangan kpd mamat tu....fuuhhh!! Mula dari dada mamat tu, mengkal lalu turun ke perut....wow! six pack! Licin badan mamat ni satu bulu pun xde...lalu pandangan aku beralih ke belah bwh lagi..hmmmm bonjolan amat memuaskan....tp besar ke tidak ek? Itu hanyalah persoalan yg menantikan jwban nye...Lalu Zul panggil "Oi jom!"
Aku dan Zul masuk kesebuah bilik yg samar2 gelap. Disitu aku dpt lihat ramai sgt lelaki yg sedang jln dgn mata yg berlingas mencari mangsa. "Ok, kau cari mangsa kau dan kita jumpa kat luar dalam pukul 7:30 mlm k" kata Zul.

So aku pun jln sambil tgk tempat yg pertama kali aku pergi. Tiba disebuah pintu yg penuh dgn asap. Aku masuk kedalam bilik tu dan aku tidak dpt melihat apa2 pun selain jln dgn tangan meraba. Mungkin tempat ni "steam room" yg dikatakan Zul smlm. Ok aku cuba mencari jln ke tempat yg sesuai untuk duduk dan menunggu mangsa atau aku yg dijadikan mangsa...hehehe. Didalam bilik tu satu bende pun aku x nampak disebabkan asap dan gelap cuma samar2 je. Tetapi boleh lah perasan sekali sekala org lalu didepan aku.

Setelah 5 min aku duduk, tiba tiba aku perasan mcm ada org duduk disebelah aku tapi aku x dpt nk pasti kan siapa. Aku terasa tangannya memegang peha aku lalu mengusap2 peha aku. Ishhh....siapa pulak dekni ni? Takut2 si Zul plak....mati dia aku keje kan...Lalu tangan si sebelah aku ni naik ke paras kelengkang. Batang aku mula mengeras...si lelaki itu mula mendekatkan mulut ke telinga ku..."jom projek kat sini" Sah bukan suara Zul. Aku mula meraba dada mamat tu yang mengkal lalu dia mengambil tangan aku dan meletakan ke btg nyer. Dengan perlahan dia mengajar aku mengusap btgnye yg tebal dan panjang walaupun aku x nampak tp aku dpt merasakan. Aku dpt rasa air mazi dikepala btg nye. Dia mengerang dgn perlahan ditelinga aku..."Aaaaaaahhhh....best nyer sayang...panas tangan u" Lalu dia menjilat telinga dan leher ku...

Aku x dpt nk kawal diri aku lalu aku membuka tuala nya dan menghisap btg dia di dlm steamroom itu. Lelaki itu sambil duduk sambil mengerang perlahan2. Aku dpt merasakan yg org lain sedang melihat aksi aku dan mamat tu walaupun dlm keadaan samar...Aku menghisap btg mamat itu dengan perlahan2 menikmati setiap kelazatan yg ada pd btg tebal dan panjang itu. Mamat itu lalu mengangkat aku dan mula memasukan btg nyer ke dalam lobang jubor aku. Didalam posisi aku menyangkung dan dia duduk, mamat itu menjilat puting aku bagaikan menghisap susu ibu..."sedap nye u jilat puting i....pandai!" bisik aku ketelinga mamat itu.
Aku mula menghayun perlahan2 bila btg mamat itu masuk kelobang aku. Makin aku hanyun kuat makin kuat mengerang dia...aku rasa dia x tahan sgt lalu dia gigit manja dada aku lalu dia kata "abg nk kuar ni" dia pun tolong lancapkan aku dan akhirnya kami pancut serentak!!

Selepas sesi itu aku cepat2 pakai tuala lalu keluar dari steamroom utk ke ruang mandi..mamat tu ikut aku dari belakang. Dalam hati aku bertanya...siapa plak mamat ni eh? Buruk ke hensem ke? Bila keluar dari steam room tu, aku terus ke ruang mandi x toleh belakang pun....sebab malu yelah dah terang sikit. Tiba di ruang mandi aku terus mandi. Tiba-tiba dtg seorang mamat ni yg aku jumpa dia mula2 aku nk salin baju di locker room. Dia senyum lalu berkata " kenapa cepat ah keluar terus ke bilik mandi? Toleh belakang pun x. By the way nama abg Shah. Nama awk?" Oh rupanya mamat ni yg aku projek td...mmg rezeki aku kot....persoalan dah terjawab pun.

No comments: