~Teruna Says :)

Saturday 8 June 2013

Anak Ikan



Ceritanya begini...berlaku tahun lepas...aku duk apartment..dah lama aku aim anak jiran aku yang berusia 19 ketika itu...muka cute, peramah dan bodynya mantap...terpegun setiap kali dia duk sebelah ku..dah banyak kali cuba indirect tapi tak sangkut..tapi benda yang aku tak sangka pula berlaku...

petang tu aku baru balik dari keje...ketika aku nak buka pintu umah, bdk itu tegur saya..saya tanya dia free ker..n dia jwb mmg free..i minta dia tlg picitkan badan ckp sakit n dia ckp ok..i pun terus gi bilik mandi nak mandi dulu tapi sedang aku mandi ( serilucah.sextgem.com )dia ketuk pintu bilik air n ckp ayah dia ajak gi bandar n ckp mungkin balik lewat...i dah frust tp dia sambung lg ckp dia bg tahu adik sedara dia yang berumur 14 tahun ada kat umah n dia minta adik dia tlg picitkan bdn sy..i pun apa lg..ckp ok jer..lps i keluar i ! nampak adik sedara dia dah tunggu aku kat ruang tamu..

i pun terus pakai seluar pendek n baring kat lantai ruang tamu..bdk ini taklah hensem sgt tapi badan solid...setiap cengkaman dia mmg baik n buat i stim..i pun cubalah perangkap dia..i ckp kat dia klu dia letak tgn kat bdn sy buat sy stim..bdk tu mcm tak percaya n suruh i tunjuk..he he..apa lg dah dpt green light..i pun pusingkan bdn sy n tunjuklah bonjolan dlm seluar..di ckp besar n i tanya nak tgk ker..dia jwab blk klu i sudi..apa lg..terus i lucut seluar sy..terpacaklah adik sy dpn bdk tu..bdk cuba pegang..terus ku sambar dia n mainlah lidah ngan dia..dia dah kusyuk tapi nampak sgt mentah n 1st timer..i lucutkan semua pakaian dia..terpacak btg dia..aduh besar betul n bukanlah saiz standard anak ikan..aku mintak dia kulum btg aku..dia pun apa lg..

setiap kuluman dia walaupun baru tapi ckp buat aku stim giler...lps tu aku cuba jolok tapi dia meraung kesakitan..masih virgin lg biasalah..tapi aku tak paksa dia..aku minta d! ia dia kulum lg dlm pelbagai posisi..akhirnya aku rasa nak kel! uar dah. .aku minta dia baring n i naik atas dia...terpancutlah berdas-das tembakan ke atas dada dia n ada yang kena muka dia..lepas tu aku tlg dia keluarkan airnya..lps tu kami pun baring sama dgn puas..

walaupun tak dpt main blkg dia tp aku puas..sampai sekarang kami akan main bila dpt peluang..i masih respect dia n tak akan paksa dia main belakang...walaupun tak dpt anak ikan yang i target tp ckplah aku dpt yang mampu dimiliki..puas...

No comments: