~Teruna Says :)

Monday, 10 June 2013

Aku & Zack

Okla, yang mana2 xbaca kisah hidup aku, aku kasi la ckit2 kehidupan aku. Aku hanyalah budak kampung, yang tinggal 20minit dari pusat bandar. Kira boleh dikatakan kampung aku tidaklah terpencil semua kemudahan telah disediakan oleh kerajaan. . Nk dijadikan cerita, kisah ni berlaku tidak silap aku masa tahun 2001. ketika itu aku Form 3. Aku mengenali "Zack" ni agak lama, cuma tidak terlalu rapat, tapi hanya sekadar kawan untuk bergelak ketawa, rupa parasnya agak menarik, putih, tp rendah ckit dr aku. Dier ni boleh dikatakan taste aku, coz semua ciri2 jantan telah ada dalam diri dier..

Nk dijadikan cerita,kampung aku pada masa itu sibuk dengan musim memancing, boleh dikatakan setiap hari selepas balik sekolah, aku akan ke sungai untuk memancing. Aku ni xda la minat sangat memancing, tp oleh kerana xada entertainment sangat kat kampung aku ni, aku follow kawan2 aku pergi memancing dan disitulah tertulis kisah hidup aku dan zack.
Seingat aku, pada masa itu cuaca agak panas, kitaorang berpecah. Masing2 mencari kawasan bersemak untuk elak dari panas terik matahari. Pada masa itu, tinggal aku & zack. Zack mengajak aku mencari port memancing, aku ok jer. Lagipun inilah peluang aku yang sekian lama untuk bersama dier. Sebelum ini asyik bersama member2 yang lain.

Aku mencadangkan untuk cari port memancing yang jauh dari member2 aku. Dier pn setuju. Setelah agak lama mencari, akhirnya aku jumpa satu tempat yang agak menarik untuk memancing, kawasan bersemak, & jauh dari orang ramai. Aku dan Zack masukan umpan dan terus memancing.Dalam hati aku asyik melihat bonjolan seluar zack ni, masa itu dier hanya pakai suar pendek sahaja. Dalam hati aku memang xtenang.

Sambil menungu umpan yang dipancing mengena, aku dan zack berborak pelbagai tajuk, sehingga aku mengeluarkan tajuk berkenaan dengan konek. Aku buat2 mcm xtahu pasal melancap & hubungan sexs, maklumla masa itu aku masih budak2 lagi.Panjang gak la dier cerita, konek aku pn memang keras giler, tp dier xnampak aku keras, sebab aku dari kecik lagi suka pakai jeans.

Aku tengok konek dier keras, Bonjolan dari seluar dier sudah cukup untuk aku stim tahap gila. Oleh kerana minda aku xboleh kawal lagi, aku terus pegang konek dier. Tp xdala terkam mcm harimau, aku buat dengan cara bergurau. "wah besar gak batang ko ek" dier hanya senyum jer. Lepas 2 dier tepis tangan aku dan terus fokus pada memancing. Pd masa itu aku dah mcm putus asa. Mungkin dier betul2 str8 .

Setelah berjam2 menungu satu ekor ikan pn xdapat. Aku pn terus berborak dengan dier. "zack aku rasa xada orang memancing kat sini, coz dari td lansung xada kelibat orang. Kalau buat sexs dengan girl ni mesti best". Zack hanya senyum dan fokus pada memancing. Kali ini aku hanya tawalkal, xkiralah apa yang terjadi, aku nk pgg untuk kali kedua. Kali ni aku terus pgg, dier agak terkejut, yer la dier tengah fokus pada batang pancing tetiba aku terkam konek dier, mana la dier xterkejut. Dier menarik tangan aku dengan isyarat mahu aku lepaskan, tapi aku xmahu lepaskan, aku gosok2 sehinga dier stim, lepas dari 2, dier mcm merelakan, cuma padanganya masih pada joran.

Batang dier xadala besar sangat, biasa la budak2 pada ms 2, tp boleh dikatakan agak besar & panjang. Dalam hati aku memang ssh nk diungkap, sebab orang yang aku mahu akhirnya dapat. Denyutan jantung aku xpayah cakap la, xterkira denyutan ha3.. Setelah agak lama aku menggosok batang dier, aku terus tarik seluar dier, terkejut aku bila melihat batang terpacak di depan mata aku. Zack hanya terdiam, dier hanya fokus pada joran dier sahaja, lansung tidak bekata apa2. Mungkin dier dah green light dengan aku. Aku terus menggosok konek dier, oleh kerana agak ssh, aku terus melondehkan seluar pendek dier, agak besar telur konek dier, bulu pn xada sangat. Aku tanpa berfikir panjang terus menghisap konek dier, bau konek dier sudah cukup untuk membuatkan aku stim. Zack mula merasa kesedapan, dier terus baring di atas tanah & membiarkan aku menghisap koneknya.

Aku lihat muka zack berkerut, aku tahu, dier mungkin terlampau stim. Aku mula menjilat buah konek dier. Dier mula berdegus. Aku terus memegang tanganya dan menghala ke arah seluar jeans aku. Teryata zack dalam dunia sexs, dier menggosok konek aku. Aku terus membuka seluar dan aku dan zack berbogel.. Aku menghala konek aku ke muka zack, pada mulanya dier hanya menghidu sahaja konek aku, tapi setelah aku menggesel ke arah mulutnya, terus dier menghisap. Dier agak kekok untuk lakukan benda itu, mungkin 1st time baginya. setelah agak lama dier menghisap konek aku. aku terus dengan menghisap koneknya, dier mengangkat bontotnya seperti tidak tahan lagi. Suara kegairahanya keluar, agak kuat juga dier bersuara. " Fakrul aku nk kuar ni" xsampai seminit satu pancutan berdas2 terus memasuki mulut aku. Serius aku cakap, aku masih ingat, air mani dier sangat banyak.

Lepas dari itu, kitaorang simpan2 barang dan terus mencari member2 aku. Tapi sepanjang perjalanan dier hanya senyap. & selepas dari itu aku agak ssh nk jumpa dier lagi, sebab PMR dah nk bermula..

2 comments:

Pandora Kururu said...

nice... aku pun buat cerita gay kat http://pandoragaystories.blogspot.com tolong2 jengukkan2lah :D

ProLife said...

ProLife helps HIV & AIDS patients get Rid of the virus from the entire body.
No pain, no surgery, no need to come to our treatment centre, not at a high cost.
Checkout:-
http://mybestsolution12.wix.com/hiv-aids-cure
(wasp @ sms : 019-2388026)