~Teruna Says :)

Saturday 8 June 2013

3 dalam 1 hari




Kisah benar ni berlaku pada aku hari Khamis lepas. Aku ni melayu, tapi taste sangat dengan orang yg kulit putih, especially Chinese. Hari tu kerja tak banyak kat office, so aku bagi alasan ada hal penting, terus blah. masa tu pukul 3 ptg.

Aku ke satu mall di PJ. ingat saja nak jalan2 window shopping..sampai situ, alang2 dah sampai aku mesti ke toilet..tgk apa2 aktivit menarik ada di situ. Baru je aku berdiri kat urinal, dtg mamat cina muda, dalam 20an..hensem habis, muka ala2 pelakon korea..mata bulat dgn baju pejabat dan tie. dah mmg taste aku sangat2 lah. dia respon, kennyit mata. aku ikut je lah..

Namanya James. Dia bwk aku ke toilet lain yg lebih tersorok..x de orang sgt. masuk cubicle terus dia dive ke konek aku..wow...kulumannya..mmg aku rasa terbaik setakat ni..expert giler, skil diaa..semangat dia..mmg nak pancut je rasa. perlahan2 aku bisik kat dia aku tak nak pancut. aku nak dia yg pancut.
so dia stop, aku pulak bukak seluar dia..dengan underwear colour merah tu, badan yang putih, bontot yang amat best, pejal dan bulat..aku apa lagi, bukak underwear dia..wow.. konek pun besar siot..lebih kurang saiz aku..aku ( serilucah.sextgem.com ) kulum dia sepuasnya..aku suruh dia pancut dalam mulut aku..lepas 10 minit, dia isyarat aku dah nak pancut. aku angguk je. sekali dia pancut,,mmmm best rasanya..tapi aku tak telan ler.. lps ambik no tel (utk future projek), kitorang blah
aku merayau kejap di mall..nampak x de yg menarik..masuk balik ke toilet tu. kot2 ada lagi mamat cina cute lagi..hehhe.. nasib baik..ada dua orang mamat cina tgh berdiri kat urinal. aku pegi berdiri tengah2..

jeling ke kiri..nampak mamat tu tengah pegang konek dia yg stim..jeling ke kanan..fuhh..pun mamat tu tengah stim giler..besar pulak tu. mamat sebelah kiri aku tu kenyit mata dan blah. aku pun apa lagi, terus ikut dia. mamat tu lagi hensem apa..
kitorang pegi ke tempat aku main dgn james tadi. on the way, borak2 dgn mamat ni, namanya dave, dari china dtg kerja sini. dia top dan dia nak fuck aku..aku ckp, no sorry, aku buat oral je.. dia ok dan respect aku.

sampai dalam toilet, fuhh..giler ganas mamat ni..siap teasing aku lagi, suruh aku beg utk konek dia. lepas tu dia tujah dalam2..tapi aku rasa best sgt..dah ler hensem. lepas dalam 10 minit, tanpa warning dia pancut dalam mulut aku, nasib baik x tertelan. dia cakap tq, nice blowjob, kemudian kitorang blah.
Aku pegi balik ke toilet tadi tu, kot2 mamat yang kote besar tu ada lagi. yup, dia masih kat situ. dia tanya aku main ke dgn mamat tadi, aku ckp ya, siap pancut dlm mulut aku lagi. terus dia ajak aku masuk cubicle situ jugak. suspen juga, sebab sini ramai orang keluar masuk...tapi aku ikut juga.
masuk dalam terus dia jolok mulut aku dgn kote dia. fuh..dah ler besar ..lepas tu x sampai 5 minit terus pancut. ni lagi satu, x de warning. aku terus ludah dan blah.

rasanya dah cukup 3 mani mamat cina aku dah rasa hari ni. kalau jumpa lagi kang aku sendiri pulak pancut. lepas bukak puasa, terus lancap ..baru lega. Masih terbayang James dgn kote dan bontotnya yang kekar tu..nnti sure aku call dia utk projek lagi.

No comments: