~Teruna Says :)

Saturday 1 June 2013

Diliwat beramai ramai

Nama aku Syam. Aku ni boleh di katakan seorang remaja yang mempunyai perwatakan lembut, tapi tak le sampai macam pondan. Aku tak ada kawan golongan lembut kerana aku suka bercampur dengan budak budak lelaki sejati. Walaupun aku lembut tapi aku tak menunjukkan yang aku ni gay.

Aku selalu bercampur dengan geng geng motor. Dalam geng tu ada seorang yang di panggil boy. Aku memang sangat meminati dia dan dah banyak kali aku dijadikan hamba sex dia. Dia ni ada girlfriends tapi GF dia duduk di Johor. Umur die ni 22 tahun dan berkerja sebagai despatch. Terus terang aku katakan walaupun boy baru umur 22 tahu tapi aku tak pernah lagi dalam pengalaman aku main dengan jantan, aku tengok ada orang yang mempunyai konek sebesar dia. Konek dia memang besar dan panjang. Agaknya keturunan dia mungkin jugak sebab adik dia pun baru umur 20 tahun besar gak. Nanti aku ceritakan .

Aku suka boy sebab bila main dengan dia, dia melayan aku macam dia bermain dengan perempuan, siap hisap tetek aku walaupun kecil. Geng boy ni semua sekali 8 orang 5 melayu 2 cina dan satu india. Betul betul masyarakat Malaysia die orang ni. Campur aku 9 orang la. Aku, boy, zam, adi,zali, din, ah meng, ah kiong dan vikie.

Satu hari mereka dah berpakat nak pergi ke Port Dickson dan tidor sana. Di Port Dickson, boy mengajak aku. Aku ok je . So aku naik dengan boy. Boy ni kira mat rempit gak sebab selalu berlumba. Di Port Dickson kami share duit sewa apartments. Kami bertolak pagi dan sampai sana terus sewa apartments. Kemudian kami mandi laut. Petang kami merayap kat Port Dickson dengan motor. banyak gak orang sebab hari sabtu. Adalah pesta Port Dickson. Bila dah boring kami balik ke apartments.

Sampai selesai kami semua bersihkan diri dan melepak, biasalah anak anak muda mana ada tido awal. Rupanya mereka ada membawa portable dvd player. So apartments tu ada tv. Sambil kami makan makanan ringan dan minum coke, kami main card. Sementara tu zam, kawan boy, buka blue film. Kami main card. Semua mereka hanya memakai seluar dalam je, tengah tengah main zam memanggil boy ke ruangan dapur, entah ape die orang berbisik. Lepas tu aku nampak boy senyum je. Kemudian mereka datang lepak balik kat ruang tamu sambil main kad. Die orang semua memang dah tahu tentang aku dan tahu aku sangat sayangkan boy dan manja. Boy panggil aku baby. Aku tak main kad, tapi aku hanya baring dan kepala aku aku letakan atas paha boy. Tengah aku baring sebelah tangan boy ashik dok main tetek aku. Aku pakai boxer jadi nampak je batang aku keras. Tau tau boy kata baby hisap. Aku pandang die sambil jeling kat yang lain. Mereka semua ketawa. Aku kata ok tapi jom masuk bilik. Tau zam kata baby ape masuk bilik. Kan baby open minded. Kite orang pun nak. boy ok je. Aku pandang boy.die terus cakap boleh ke sayang. Aku diam cuma senyum je.

Sambil baring balik tangan aku menyeluk ke dalam seluar dalam boy. Batang dia mula mencanak sebab blue film terpasang. Aku tengok ah meng dan ah kiong sorang sorang bangun ke bilik air dan dtg balik. Begitu gak vikie. Aku terus hisap batang boy. Dia terus buka seluar dalam die dan melunjur sambil main kad. Kemudian adi bangun dan duduk sebelah aku yg waktu itu berbaring. Dia mengambil tangan aku dan meletakan dekat batang dia. Boy terus cakap wei ko orang nak tak. Baby ok. Lepas itu zam pula bangun dan meminta aku menghisap batang dia. Boy kemudian bangun mengambil ky jelly. Dia terus duduk balik dan memegang pinggang aku menarik dan menyuruh aku duduk di atas konek dia yang tengah mencanak tu. Sebaik sahaja masuk aku terasa senak sebab konek dia memang besar. Hari itu aku ukur dekat 7 inci. Bila boy tengok aku macam senak dia relax.sambil mengurut ngurut pinggang aku. Zam terus bangun dan menghalakan konek dia ke mulut aku. Aku hisap je. Time tu memang aku betul betul tengah stim. Siapa tak stim 8 konek depan mata. Lepas zam, ah kiong datang. cina ni walaupun tak potong bersih tak de bau langsung. Cuma ah kiong ni nampak ganas sikit.dia terus tekan kepala aku masuk ke dalam konek dia sampai boy kata wei slow slow sikit. Aku hisap je. Lepas tu boy mengangkat aku dan meminta aku menonggeng. Sambil ah meng lak duduk dan aku hisap konek dia. Boy terus menusuk konek dia dalam bontot aku. Seperti biasa mula mula pelahan. Lepas tu boy mula menojah dengan laju. Kemudian bila dia nak keluar dia berhenti dulu relax. zam lak cucuk punggung aku.

Seterusnya adi,zali,din vikiie. vikkie punya macam boy punya cuma dia punya hitam sikit tak potong, bersih tak berbau. Bila vikkie cucuk ponggong aku aku kembali senak pasal besar sangat. Malam tu memang die orang kerjakan aku puas puas sebab beberapa orang dari mereka memang tak pernah main dengan gay boy. Disebabkan cerita blue tu menghairahkan sekor sekor dah lupa aku ni lelaki. Satu satu menosok bontot aku. Yang paling aku seronok bila boy,vikkie,zali,adi,ah kiong dan ameng main. Sambil menusuk die orang meramas tetek aku sampai merah. Bila semua dan stim sekor sekor nak keluarkan air. Seperti biasa boy memang dah tahu aku suka di pancut dekat muka dan dia tahu bila nak keluar aku suka ganas ganas. Boy menyuruh die orang pancut dekat muka aku. mula mula zali diikuti vikkie, adi, ah kiong. Tapi ah kiong, ah meng dengan boy aku masukkan batang die orang dalam mulut aku. Rasa air mani die orang payau sedap, nampak fresh. Ah meng memang ganas tapi aku puas. Ah meng bila tengok aku masukkan batang dia dalam mulut aku die terus pegang kepala aku dan tekan. Dia buat macam paksa aku . Bila ah meng buat je macam tu aku punya terpancut sendiri. bila semua dah keluar kami keletihan, semua hanya berbaring tak cuci, hanya lap dengan tuala. Dan bertelanjangan depan tv.

Aku ke tandas mencuci seluruh badan aku kemudian aku masuk bilik dan nak tidor. Sedang aku nak terlena ada orang masuk bilik. Aku tengok ah meng datang. Dia berbisik dekat telinga aku. Baby boleh satu kali lagi ka. Saya sudah tanya boy dia ok je. Aku cakap letih le ah meng. Dia kata baby tak payah hisap just relax. Konek cina sorang ni memang aku minat walaupun tak potong, konek die leper. Dia letakan ky jelly kat konek dia dan baring belakang aku. Dia masukan konek dia dan menujah. Memang kali ni lama sebab kali kedua. Dekat satu jam aku melayan dia. Memang die ni ganas. Bila aku nak menjerit je dia pekup mulut aku. Bila nak terpancut dia terus pancut dalam bontot aku. Aku terasa nikmat sekali. Kemudian die keluar masuk bilik air. Aku pun pastu masuk bilik air buang apa yg patut. Aku cakap dekat die orang aku mengantuk nak tido. Semua sekali kata ok sayang pergilah berehat k. Aku tengok die orang semua macam suka dekat aku. Waktu aku nak tido boy datang. Aku ingat die nak main, aku cakap aku letih. Tapi boy kata tak.dia nak ucapkan selamat malam dan dia kata semua kawan kawan dia sayang dekat aku dan mereka juga mahu menjaga aku. Aku senyum dan tertidor.

No comments: