~Teruna Says :)

Saturday 1 June 2013

Overtime Kerjaaa

Aku bekerja dekat sebuah syarikat percetakan yang boleh dikatakan besar di Johor.Aku bekerja sebagai pereka grafik.Di dalam ofis tempat aku bekerja tu,ada dua orang je pekerja lelaki iaitu aku dan Zul.Tapi tidak termasuk boss la kan.Yang lain semuanya perempuan dan semuanya dah berkahwin.Zul pun dah berkahwin,malah bakal menimang cahaya mata tidak lama lagi.Tapi Zul tidak tinggal bersama isterinya atas sebab isterinya bekerja di negeri lain.Mereka hanya bertemu jika ada hari cuti. Kadang-kadang mereka hanya bertemu sebulan sekali je.

Zul bukanlah lelaki yang hensem.Bukan juga yang penggoda.Tapi dia lelaki yang baik.Kira memang taste aku la.Atas sebab lagak dan gaya aku yang seperti lelaki lain,maka tiada sorang pun dalam ofis tu yang tahu aku ni gay.Zul pulak,anggap aku macam adik dia sendiri.Dipeluk-peluk badan aku ini kadang kala.Kami memang selalu bergurau.Yelah,sebab kami je yang dalam lingkungan 20an.Rakan setempat kerja yang lain pun dah masak dengan sikap kami yang rapat dah macam adik beradik.

Zul seorang yang rajin bekerja.Tak macam aku.Dia selalu ambil OT untuk cover kerja-kerja dia yang banyak tu.Kadang-kadang dia ambil OT untuk cover kerja aku jugak.Zul sayang aku macam adik dia sendiri.Aku dapat rasakan itu.Tapi aku tak tahu la samada Zul rasa betapa gersangnya aku terhadap dia.Alangkah bagus kalau dia tahu sendiri.

Atas beberapa sebab,satu hari tu aku mesti OT,sebab kerja terlalu banyak.Dan aku ditugaskan untuk OT bersama Zul.Memang kebetulan,hanya aku dan Zul sahaja yang OT.Selepas office hour dalam jam 5ptg,aku dan Zul ke kedai makan dulu.Yelah,nak kene bekerja hingga lewat malam kan.Mestilah kene isi perut.Dalam jam 6ptg baru kami kembali ke ofis.Masa tu semua orang dah balik.Ofis pula memang gelap,sebab nak cut cost on electric kan.Cuma cahaya monitor sahaja yang menemani kami berdua.Aku dan Zul pula memang duduk bersebelahan.

Sedang leka aku membuat kerja aku,tetiba aku terpandang dekat screen komputer Zul.Rupanya dia sedang menonton Redtube.Tangannya pula menggesek bonjolan dekat seluarnya.Aku pura-pura tak perasan.Tapi keadaan Zul seperti memaksa aku melihat pergerakan dia.Aku pun menyergah Zul.Kemudian dia tanya aku samada aku nak join dia atau tidak.Apa lagi,dah macam peluang keemasan mestilah aku nak.So,kami tgk video-video lucah yang ada dekat dalam Redtube tu.Aku lebih terangsang pada pasangan lelaki manakala Zul pula memang lah terangsang pada yang wanita.Sambil-sambil tgk tu,Zul macam membebel sendiri "pantat tembam","tetek berair",semua bahasa lucah Zul hujahkan.Aku hanya terdiam sahaja la.Menantikan jika-jika Zul sedia untuk mengeluarkan konek dia.

Aku idam betis,sekali peha dengan konek dia kasi.Zul macam dah tak tahan dengan video tu.Dia tanpa segan menanggalkan pakaian dia.Tapi dia minta izin aku dulu samada aku okay atau tak kalau dia nak berbogel.Pehh,orang dah bagi free show,takkan aku nak tolak kan.Badan Zul yang sedap-sedap dipandang tu memang membuatkan aku penuh bernafsu.Aku rasa macam nak melancap sekali je dengan dia.Zul asyik menonton video-video tu,aku pula asyik tengok batang dia tertonggek-tonggek.Besar wooooo,dalam 18cm ada la anggarannya.Dalam pada aku asyik melihat Zul menggosok-gosok konek dia,dia perasan yang mata aku hanya memerhatikan batang dia.Zul terhenti,itu juga membuatkan aku terjaga dari imaginasi aku sendiri.Aku tanya pada Zul kenapa.Tapi Zul diam sahaja.Barangkali dia malu aku melihat dia berbogel.Kemudian Zul berdiri menghadapkan konek dia yang panjang tu ke arah muka aku.Dia menyuruh aku mengolom konek dia.

Pada mulanya aku tak mahu.Kemudian atas beberapa desakkan,aku ikutlah kemahuan Zul itu.Perghhh,koloman pertama memang terlalu nikmat.Aku mengolom hingga ke kerongkong.Memang sedap.Kemudian Zul bertanya samada aku rela tak untuk dia menjolok lubang aku dengan konek dia.Aku ape lagi, aku hanya angguk tersipu-sipu malu.Tapi dia minta aku janji supaya tidak memberitahu orang lain.Gila,takkan aku nak memberitahu orang lain kan.Aku pun dah fully naked,apa lagi.Zul mengangkat kedua-dua kaki aku ke atas dan terus menujah masuk konek dia ke dalam lubang aku.Woh,sakit woh.Tanpa pelincir ape sume,dia terus masukkan konek dia.Dia ingat sama agaknya macam main dengan bini dia.Tapi Zul tak kira.Aku merengek kesakitan campur kesedapan.Zul pula makin bernafsu.Dicium rakus bibirku.Digigit-gigit manja leherku.Aku tahu itu akan meninggalkan kesan tapi aku dah tak kisah.Yang paling nikmat adalah jolokkan konek dia tuh.Kami beromen hampir dekat satu jam.

Hampir-hampir pada puncak Syahwat,aku pesan kat Zul supaya dia pancut luar tapi keadaan macam dah terlalu lambat.Tanpa sempat apa-apa Zul pancut dalam.Aku terdiam dan Zul pula mendengus-dengus kesedapan dengan beberapa das pancutan air mani dalam lubang aku.Mungkin Zul fikir yang dia sedang beromen dengan bini dia agaknya.Tu yang dia terus pancut dalam.Tapi aku membiarkannya sahaja.Konek aku pula yang dah tegang macam batang penyapu tu pula,diramas-ramas Zul.

Aku pula meminta Zul untuk mengolom.Dia tak mahu pada mulanya,tapi aku ugut dia baru dia mengolom konek aku pulak.Beberapa koloman sahaja,terus konek aku memancut-mancutkan air mani ke muka Zul.Zul kata dia geli,tapi aku menenagkan dia dengan ciuman aku yang berahi tu.Aku jilat-jilat air mani aku sendiri.Dan aku suruh Zul turut jilat.Dia akur dengan permintaan aku tu.Kami berdua terdampar dan berpelukan di atas lantai ofis tu.

Setelah beberapa ketika,Zul meminta aku untuk mengolom dia lagi sekali.Aku ( serilucah.sextgem.com )ikut permintaan dia itu.Selepas beberapa minit,Zul mengerang seolah syahwat dia dah datang.Tapi dia mahu aku teruskan dan akhirnya dia melepaskan das-das air mani dia di dalam mulut aku pula.Mungkin Zul memang suka pancut dalam.

Kami habis OT agak lewat pada malam itu.Dalam jalm 12.30 malam baru kami punch out untuk pulak ke rumah.Tapi Zul kata,dia masih mahukan aku malam tu.Jadi aku ikut dia ke rumah,dan kami beromen lagi malam tu.Aku surrender pada round ketiga.Tapi Zul masih mahukannya.Dia kata masa isterinya belum mengandung,hampir setiap kali jumpa,memang dia akan main bini dia 4-5round sekali.

Bini dia pregnant pun dah dekat 4 bulan.So aku dapat bayangkanlah kenapa lelaki yang isteri dia pregnant boleh main dengan lelaki lain.Dekat 4 bulan Zul simpan mani dia.Tu yang sekali dapat lepaskan air tu,dia nak lepaskan semua.Tapi mana boleh.Lepak wo layan laki orang ni.Nafsu luar biasa.Aku cakap kat Zul yang dia ada lagi 5 bulan boleh main dengan aku kalau dia nak.Barulah Zul benarkan aku balik.
Keesokkan harinya,aku demam jadi aku tak datang bekerja.Dalam pukul 1,Zul datang rumah.Dia minta maaf sebab buat aku sampai demam.Tapi aku cakap dia tak perlu.Aku cuma cakap terima kasih.Habis waktu bekerja,Zul datang lagi ke rumah aku.Dia cakap dia nak tidur dengan aku.Aku janji dekat Zul,minggu depannya baru aku boleh layan dia semula.Zul gembira mendengar penjelasan aku.Dia kata dia nak bagi lagi skill-skill yang lain supaya aku boleh demam lagi.

Sekarang ni dah dua bulan sejak seks kami yang pertama kali tu.Dan Zul lebih senang balik rumah aku.Yelah,aku pun tinggal sorang.Dia pun tinggal sorang.Baik dia balik rumah aku,at least ada bende yang dia nak layan.Weekend,baru dia balik rumah isteri dia.Tu pun bukan boleh buat apa.Dapat tgk jelah.Kumpul nafsu lepastu pancut dekat aku.Tapi disebabkan aku tak boleh nak layan nafsu Zul yang macam kuda tu,aku tetapkan syarat pada dia.Dia mesti pakai kondom kalau nak pancut dalam except kalau dia nak pancut dalam mulut aku.Then kami hanya main setiap isnin,selasa dan khamis sahaja.Kalau ikut Zul,mau hari-hari dia nak ratah aku.

No comments: