~Teruna Says :)

Saturday 1 June 2013

Kemut kuat sikit

Pagi Sabtu, cerah dan ceria seperti biasa. Pagi lagi Cik Jah telah memanggil Radzman, meminta membelikan sarapan pagi di Warung Wak Nin. Macam biasa katanya kepada Radzman. "Man, ini duit RM2.00 beli roti canai 6 keping di Warung Wak Nin, lebih Man ambil buat belanja sekolah esok" kata Cik Jah, "Minta Wak nin buat cepat sedikit, Mak Usu kau nak balik hari ini" Cik Jah mengingatkan Radzman supaya tidak berlengah lagi. Radzman mengangguk lesu, dan mengambil wang yang diberikan oleh ibunya dan terus ke Warung Wak Nin. Warung yang jaraknya lebih kurang 100 meter daripada rumah Cik Jah, kelihatan semakin hampir. Warung Wak Nin berada hampir dengan rumah Fendy, anak sulung kepada seorang pesara askar. Rumah Fendy masih lagi berkunci lagi. "Wak roti canai 6 keping, bungkus" kata Radzman kepada Wak Nin yang berbadan tegap dan sasa. Lengan Wak Nin yang berurat dan sasa kelihatan mengiurkan apabila terkena percikan minyak roti canai. Radzman hanya mampu menelan sahaja air liur setiap kali melihat kepada lengan dan otot perkasa Wak Nin.

"Apa nak buat, Wak Nin ni kan dah beristeri" terdengar bisikan hati Radzman menenangkan perasaannya.
"Kemut kuat sikit" pinta Fendy pada Net. "Sakitlah" kata Net.
"Mak Usu kau dah balik ke belum, Man" tanya Wak Nin secara tiba-tiba kepada Radzman. Terperanjat Radzman apabila terdengan suara parau dan seksi Wak Nin bertanya.
"Pagi ni dia balik wak, esok kerja katanya, ambil OT lah tu" sambung Radzman setelah anganannya termusnah kerana pertanyaan Wak Nin. "Nah! ni dia rotinya" kata Wak Nin,
"Semuanya RM 1.80 sahaja" sambungnya lagi. Radzman menghulurkan dua helai wang bernilai RM2.00 kepada Wak Nin. "Hari ini wak tutup kedai cepat sebab nak tolong Mak Limah kau di kebun" sambung Wak Nin lagi. Sekali lagi, aku terpaksa melintasi halaman Rumah Fendy dan aku lihat Fendy sedang mencuci basikal di veranda rumahnya. Fendy tiga tahun lebih tua daripada umur Radzman.
"Man, nanti dalam pukul sepuluh kau ajak Net, Boboi dan Bujang datang rumah aku, kita main basikal scrembler" kata Fendy tiba-tiba kepada aku. "Ahh" Radzman membuat-buat terperanjat. "OK, OK" kata Radzman seronok kerana basikal BMX Fendy merupakan antara basikal BMX yang paling awal berada di bumi rancangan ini.
Jam telah menunjukkan pukul 10.30 pagi, rasanya Net dan Boboi telah pergi ke rumah Fendy. Radzman masih lagi di dapur menolong Cik Jah menyiang tauge untuk makan tengahari. "Cepat sikit siapkan taugeh tu" getus Cik Jah kepada Radzman yang sedang berkhayal menyiang taugeh. Selepas siap menyiang taugeh diberikan kepada Cik Jah dan Radzman terus membasuh tangannya. "Mak, Man nak pergi rumah Fendy ye" kata Radzman selepas siap membasuh tangan. "Kalau main basikal tu cepat sikit balik, pukul 12.00 ayah kau balik nanti, kita makan sama-sama" kata Cik Jah mengingatkan.
Radzman terus mencapai basikal kecilnya dan mengayuh deras ke rumah Fendy. Tapi dirumah Fendy tiada sesiapa, basikal BMX nya tersadai di tepi dinding, tetapi selipar Net ada dimuka pintu yang tidak berkunci. Radzman memberanikan diri untuk masuk ke rumah Sarjan Hamid dan terus ke bilik Fendy. Pintu bilik fendi tertutup rapat dan Radzman terdengan bunyi katil mengeriut daripada dalam bilik Fendy. Radzman merapatkan telinganya ke dinding untuk mendengar lebih jelas lagi. Dada dan rentak jantung Radzman menjadi deras apabila terdengar suara net mengerang-mengerang kesedapan.

Secara perlahan-lahan, Radzman merangkak-rangkak untuk masuk ke dalam bilik Fendy. Pintu bilik di tolak perlahan-lahan dan pintu yang rapat pun terbuka secara perlahan-lahan.
"Alamak, pintu terbuka" kata Net,
"Tak apa tiada orang lain dirumah" sambung Fendy pantas sambil meneruskan ayunannya. Waktu itu, Radzman sudah menyusup masuk ke bawah katil dan telah berada disebelah sana katil. Sekarang, kepala Radzman sudah berada betul-betul di antara kaki Net yang sedang meniarap, Fendy pula sedang sedap memasukkan senjatanya ke kemutan Net yang berumur 18 tahun itu.
"Besar juga Fendy punya batang" kata Radzman dalam hatinya.
"Aaaaah, sakit, perlahan sikit" rayu Radzman kepada Fendy.
"Tak apa, kalau sakit kurangkan kemut"
"Kemut kuat sikit" pinta Fendy pada Net. "Sakitlah" kata Net. Kaki Net yang tadinya terkangkang, tiba-tiba menguncup dan menyepit kepala Radzman, "Alamak, kepala orang" jerit Net secara t iba-tiba memeranjatkan Fendy yang sedang seronok mendayung.
Muka Radzman pucat lesi membayangkan, tindakamn yang bakal dikenakan ke atasnya selepas ini. Fendy mula mendayung dan keempat-empat mata memandang tepat ke muka Radzman yang kelihatan pucat ketika itu, kelihatan senjata kedua-dua mereka benar- benar keras dan besar. Fendy mencecah pusat dan net agak kecil sedikit, belum bersunat.
"Mari join kami" kata Fendy mempelawa Radzman untuk belayar sama. Fendy membukakan pakaian Radzman satu persatu. Sehinggalah telanjang keselurunahya. Senjata Radzman yang sejak awal mengeras kelihatan, Fendy menjilat-jilat senjata Radzman dan mula mengulumnya.
"Net, kau kulum aku punya" kata Fendy kepada Net. "Engkau pula Man, kulum Net punya" arah Fendy kepad
Radzman untuk membentuk logo Ubat Cap Kaki Tiga. Fendy menjilat-jilat dengan rakusnya senjata Radzman dengan lahapnya. Sementara Net pula, meneruskan menjilat senjata Fendy yang besar itu.
"Net kita tukar, kata Radzman kepada Net untuk menukar posisi Cap Kaki Tiga. Sekarang, Fendy mengulum batang Net dan Radzman mengulum batang Fendy yang besar itu.

Sememangnya senjata Fendy memang besar dan bertenaga, sungguh besar.
Radzman mengulum dan menjilat-jilat telur Fendy yang juga bersaiz besar.
"Man, kau meniarap aku nak main belakang" kata Fendy mengarahkan Radzman menukar posisi. Fendy mula menusukkan senjatanya ke kemutan Radzman secara perlahan-lahan.
"Aaaaah, sakit, perlahan sikit" rayu Radzman kepada Fendy. "Tak apa, kalau sakit kurangkan kemut" sambung Fendy. "Kalau dah masuk semua tak ada rasa sakit" kata Fendy lagi. "Eh! Fendy, aku macam mana?" tanya Net. "Engkau jolok aku punya lubang" pinta Fendy acuh tak acuh kepada Net. "OK" kata Net. "Kita bertenggek tiga, barulah enjoy" sambung Net lagi.

Senjata Fendy memang besar dan beberapa kali Radzman mengerang kesakitan bercampur sedap. "Kau, memang pandai kemutlah Radzman". Radzman mengemut kuat senjata Fendy sekali lagi dan terpancutlah air kenimatan pertama Fendy ke dalam kemutan Radzman. Sedap. Lengan Fendy yang sasa dipegang dan Fendy mengucup bibir lembut Radzman dan bergilir-gilir dengan Net. Minggu hadapan kita buat lagi. Pinta Fendy.
Hasrat asal untuk bermain basikal bersama terpendam kerana ketiga-tiga terasa cukup penat beraksi Cap Kaki Tiga sebentar tadi.

No comments: