~Teruna Says :)

Thursday 26 July 2012

MEMBERANGSANGKAN


Ini adalah sebuah kisah benar yang saya alami sewaktu saya ke Melaka pada 3 -  4/02/2011. Tujuan saya menceritakan cerita ini, bukan untuk menceritakan kisah Sex sahaja tetapi pengalaman yang boleh dikongsi bersama. Saya cuba ringkaskan 
cerita seringkas-ringkas nyer.

Tujuan saya pergi ke Melaka adalah untuk berjumpa dengan salah seorang chatter  yang saya kenal melalui Gaymalaysia. Ini adalah kunjungan pertama saya ke Melaka  setelah 4 tahun tidak ke Bandar Melaka. Setiba di Bdr. Melaka dia(IS-nama 
ringkas)telah membawa saya untuk Check In di hotel Seri Costa berhampiran dengan Mahkota Parade. Di hotel itu saya meminjamkan beliau beberapa CD Gay untuk IS tengok. Setelah berbual dan minum di Hotel, IS balik ke rumahnya di Ujung Pasir . Kami tidak melakukan sebarang hubungan SEX kerana matlamat saya ke Melaka 
hanya nak jumpa dia sahaja. 

IS hanya hantar saya ke Mahkota Parade dan saya berjalan seorang diri Mahkota Parade , waktu itu lebih kurang pukul 9 malam. Lepas minum di Coffee Bean , saya tengok sekejap persembahan kump. GT Boyz dekat lobby Mahkota Parade. Agak bosan, saya pergi berjalan 2 dan jumper tempat bowling kat Mahkota parade. Main Bowling 
3 game, sorang2 dan nak habis dekat pukul 11 malam. 

Di sinilah kisah pengalaman pertama saya alami di Bandar Melaka. Sewaktu perjalanan balik ke Hotel, saya ternampak seorang lelaki dalam kereta. Dia  bersiul (ader maksud) pada saya. Aku jalan terus sahaja, tetapi tiba2 tergerak 
dalam hati kenaper tak datang dekat dia.. dan ajak minum2 sebab aku tak der kawan nak bersembang kat hotel. 

Aku beranikan diri, tanya dia dekat maner tempat org lepak kat Bandar Melaka. Ringkaskan cerita, kami pergi minum dan bersembang. Selepas itu dia bawa aku pergi jalan2 kat Taman Astokona. Ooooooo... Boleh tahan tempat crusing tue..Best 
ramai jugak kaum kat saner.Sebenarnya tempat cruising kat Bandar Melaka hanyalah berdepan dengan Mahkota Parade.Kami berbual dan nama dia J... (aku tak boleh bagi nick name dia).

Setelah berbual aku ajak dia balik Hotel dan kami buat hubungan seks di bilik. Aku tak nak cerita sex aper yang kami buat... aku cuma nak cerita.. sepanjang penglibatan aku dalam dunia gay.. nie.. inilah kali pertama aku bermain dengan 
seseorang yang begitu HEBAT. Aku pernah kena Fuck dan pernah Fuck orang. Semua orang tahu fuck itu sakit.. tetapi dengan J.. dia fuck aku tanpa rasa sakit.. Jarang aku jumper orang macam nie. Begitu berpengalaman memandangkan usia dia 
hanyalah lewat 20 an. 

Di atas katil, kami saling berkucupan dan dia melakukan nya dengan tenang tanpa gelojoh. Aku dapat rasakan dia adalah berbeza kerana dia seperti seorang Gigolo yg ada kelas. Berbalik dengan adegan seks kami di atas katil, aku ringkas kan 
cerita.. sewaktu dia bertanya pada aku boleh kah dia fuck aku.. aku kata boleh dengan syarat pakai kondom.. Waktu itu aku sudah berkata dalam hati.. habislah .. mesti sakit.. nie.. sebab aku jarang kena fuck.. aku kata.. J.. tak nak guner 
KY ke.. nanti sakit.. Dia kata.. tak aper.. J.. jamin tak kan sakit punyer.. 

Dia baringkan badan aku di atas katil, dia menjilat seluruh tubuh aku, dan dia menjilat disekeliling buah telur.. kemudian dia cium dan jilat seluruh muka, telinga dan tetek aku.. 

Secara ikhlas aku katakan, aku tidak sedar langsung dia telah pun meliwat aku..kebiasaanya kiter sedar biler orang fuck kiter.. tetapi ini tidak..aku terkejut biler dia tanyer sakit tak.. aper yang sakit.. dia jawab .. J.. dah fuck ko. Aku panik.sekejab.. tetapi di sinilah dia mengajar aku banyak perkara bagaimana nak menukarkan perasaan sakit ke seronok. Terima kasih J.. itu adalah ilmu yang begitu bermakna bagi aku.

Dia mengajar aku bagaimana nak mengurangkan perasaan sakit di pihak lawan apabila melakukan fuck. Fuck bukan hanya memasukan konek ke dalam lubang tetapi adalah lebih dari itu. Antara kami tiada langsung perasaan cinta..

Setelah hampir 30 minit dia fuck aku dengan pelbagai gaya yang tak pernah aku alami.. dia cum.. Itu pengetahuan semua Gay.. aku adalah pengamal ONS jadi kebiasaannyer setelah lawan kiter pancut.. dia akan berdiam diri sajer.. tetapi 
J.. tidak.. dia peluk badan aku dengan erat.. dan kemudian dia suck aku dengan teknik suck yang cukup berlainan. Dia tak bagi aku lancap kerana dia akan habiskan apa yang perlu dia habiskan. Dia tidak selfish atau mementingkan diri 
sendiri. Dia akan pastikan lawan dia puas seperti mana dia puas.Teknik suck dia banyak mengajar aku bagaimana nak suck dengan baik.

Baiklah.. ringkas kan cerita.. setelah kami bersihkan diri. kami berbual2. Untuk pengetahuan semua, tekaan memang tepat.. dia adalah seorang Gay kelas atasan.. Atas 2 sebab tertentu dan menjaga nama baik orang tertentu aku merahsiakan 
beberapa perkara.. J.. menceritakan pada aku yang dia selalu bermain dengan beberapa orang kenamaan,kaum kerabat Raja, ARTIS LELAKI baik pelakon dan penyanyi yang menjadi kegilaan ramai, dan DJ radio tertentu. Jika saya beritahu 
nama mereka.. tentu anda tidak percaya..tetapi itulah kenyataan nyer. Aku tak percaya tetapi dia menyuruh aku menelofon beberapa no yang terdapat dalam handphone dia.. dan ternyata ianya adalah benar. Aku call dan ianya diangkat 
oleh orang tertentu. Buat aper saya membohong kerana tiada apa yang saya dapat. 

Tujuan utama saya menceritakan kisah ini.. adalah untuk menyatakan bahawa.. banyak yang kiter perlu pelajari tentang teknik Sex.. dan bermain dengan beberapa orang yang tertentu banyak memberikan kiter pengalaman. Selama nie 
kiter biasa bermain dengan orang biasa.. tetapi kiter jarang bermain dengan mereka yang sememangnyer terdiri dari golongan gigolo eksklusif.

Untuk J.. terima kasih banyak2.. kerana ko understanding dan ko faham mengapa aku tak nak menjadi special dengan ko sebab aku tahu jurang antara kiter terlalu tinggi. Aku tidak gemar bergaul dengan mereka yang terlalu eksklusif kerana aku 
tahu batas aku.

Untuk semua minta maaf lah sebab cerita aku tak lah memberangsangkan.. tetapi hanya sekadar pengalaman.

No comments: