~Teruna Says :)

Thursday 26 July 2012

KISAH ASRAMA

Ehm, okler..best gak dapat baca kisah-kisah dalam homepage..tak sia-sia Malaysia menggalakkan lagi pembangunan IT di negara kita yang tercinta ini. Aku memang tertarik dengan cerita-cerita yang ada kat sini terutamanya yang agak pelik, bak kata David Duchovny yang ensem tuh..paranormal activity....
okla..tanpa melengah-lengahkan cerita..sebab aku tau ramai yang tertunggu-tunggu cerita sensasi dari aku ni...aku menjadi mangsa rakan homoseksual sewaktu aku berada di dalam Form 3...
masa tuh aku tidak mengetahui apa2 lagik pasal dunia hsex nih...so aku anggap benda tuh adalah normal....
firttime aku buat ngan hazrul...
member 1 bilik dan juga classmate aku...
orgnyer brutal jugak...badan sasa...and the important thing...konek dia boley tahanlaa...
ceritanya bermula camni..
1 malam...semasa aku tengah lena tido...aku rasa cam ader org baring sebelah aku...so..aku biarkan jerla kan...
masa tu aku tido pakai selluar pendek jer...
tiba2..org kat sebelah aku tadi memeluk aku dari belakang..
sekali lagik aku biarkan..lagipun cuaca sejuk masa tuh benar2 memerlukan sumber haba yang tinggi.....
tak cukup dengan pelukan...orang yang bebaring di sebelah aku tadi mula meraba-raba konek aku....
mula2 slow..pas tuh makin lama makin ganas lak...
aku pun....stim giler ler masas tuh...
ops..lupa lak aku nak describe diri aku lak....kira aku nih jenis str8...so..aku tak ambik kisah sgt..lagipun masa tuh aku blum cukup matang...yg tak pernah aku buat....mesti best punya...
sambung crita tadi..
member aku tadi memainkan jari-jemarinya kat tubuh aku...
aku yang sejak tadi stim membiarkan perlakuannya....
kekadang diselangselikan dengan gerakan tubuh badanku yang menandakan kesedapan dan kenikmatan....
mungkin member aku tadi sudah mengerti bahawa dia sudah mendapat green light..so...perlahan-lahan dia meniarap dia di atas tubuh badanku...bibirnya mengucup mesra bibirku.....mula2 pelahan..lama-lama makin hangat....arghhhh...
aku layan...dan layan lagi gomolan member aku tadi....kekadang lidah manisnya bermain2 di dalam rongga mulutku......aku turut mempraktikkan apa yg dilakukannya.....
dan beberapa minit berlalu......memebr aku tadi menanggalkan seluar ku.....dan kami masing2 sudah berbogel pada masa itu.....kesejukan dan kedinginan malam btul2 mengasyikkan hinggakan kami benar2 tidak dapat menahan nafsu dan gelora di jiwa......
member aku tadi memasukkan btg nya ke dalam mulut aku.....
pergh..
besar..
hangat..
panas...
asyik!!!!!!
aku jilat cam jilat aiskrim....
semakin lama semakin sedap lak aku rassa......dan semakin lama ..aku rasa cam ada cecair masin masuk ke dalam anak tekakku........
aku hanyut...
kini..tiba giliran konek aku lak di kulum oleh mmber aku tadi..
perghhhhh..
sedap siut....
pas dia kulum..dia main..
man tuh dia sorong tarik aku neyr btg....
mana tahan wooo.......
aku mula mengerang skit2...
tanda kenikmatan yg aku rasai....
tapi yg peliknya......member aku tadi makin galak menggoncang konek aku....
tiba2 dia stop kejap....
dia capai minyak rambut atas locker dia...
pastuh dia lancapkan konek aku......
punya ler sedap...
sebab 1st time aku melancap.....
perghhhhh.......
dengan kelicinan dan kesejukan minyak rambut...
aku btul2 cam berada kat awangan.....last....
aku terpancut jugaklaaaaaa....
punyalaaa best,...
member aku tuh lak..ketawa....
pas tuh...
dia pakai air mani aku yg aku pancutkan tadi utk melancapkan btg dia lak...
aku negok jerlaa,,sebab dah letih sgt daaa....
perghh..ganas gak budak seko nih.....tiba2...sruttttttssttt...
bunyi air mani dia terpancut kat muka aku.....aku tengok muka dia berkerut semacam jer....
tentu dah lama tak pekena nih...........
dan malam itula bermula segalanya.......kini ...
aku tetap seperti dahulu...tapi cuma agak mtg dalam hubungan sex sebab umo aku pon masih muda lagik......aku skrang belajo lagik..kat southern university..(Skudai), aku rasa korang pun dapat agak kat mana kan.... maybe taun depan aku grad kot......
tapi insyaallah.....banyak lagik pengalaman aku yg aku rasa memang tak abih kalau aku crita kat sini..okla..lain kali aku tulis lagik...tungguuuuuu!

No comments: