~Teruna Says :)

Sunday 3 February 2013

Abang Misai Pekerja Binaan



Tengahari aku menerima satu panggilan telefon dari seseorang yang aku tidak kenali. Perbualan beberapa minit diikuti dengan satu mesej diterima untuk berkenalan denganku. Namanya Abu, berusia 32 tahun dan tinggal berdekatan dengan kampungku dengan jarak dua kilometer. Malamnya aku meminta dia agar berjumpa di sebuah stesen minyak berdekatan. Dia datang dengan motorsikal, dan ternyata, nafsu aku terangsang melihat orangnya, bermisai dan berwajah kasar serta badan yang pejal. Dari lagaknya, dia seperti pekerja binaan. Aku lantas mengajaknya ke tempat aku ‘berasmara’ semalam, kawasan perumahan baru belakang Petronas Tok Jiring. Sampai di situ, kami mengambil tempat di celahan antara dua buah rumah. Aku meraba batangnya yang ketika itu masih di dalam seluar.

Nafsu aku tersirap, batangnya ternyata amat besar. Amat besar. Dia melondehkan seluarnya, dan aku terus menghisap dek amat teruja dengan batang dan kepala pelirnya yang sungguh besar. Aku menggomol, menjilat bijinya sepuas hatiku dalam keadaan Abu berdiri. Ternyata batangnya gagah, tetap tegap dan tidak memancut. Aku berterusan menghisap teteknya, kemudian kembali menghisap dan menggomol batangnya yang besar itu, aku belum puas selagi batangnya tidak memancutkan mani ke dalam mulutku.

Setelah lama aku menghisap, Abu meminta untuk meliwat aku. Dalam keadaan berdiri tersbut, aku terpaksa menonggengkan punggungku agar mudah dia menyorongkan batangnya ke juburku. Aku yang sudah lama tidak diliwat, dengan mendapat batang besar seperti itu, merengek dek sakit. Air liurnya digunakan sebagai pelincir. Sebaik batangnya dimasukkan, Abu menggasak batangnya lebih ke dalam, aku merasa senak, nikmat dalam kepedihan. Abu menghenjut perlahan-lahan, sementara aku terus merengek agar dia menghenjut perlahan-lahan.

Tangannya memegang kemaluanku dan melancap. Batang aku yang tegak sejak dari tadi lagi terangsang apabila tapak tangannya yang kasar melancap batangku. Aku tidak tahan dan memintanya melancap laju-laju sehinggalah memancut air pelirku, kenikmatan ku rasakan ditambah batangnya masih di dalam juburku. Namun aku tidak dapat menahan tusukan batangnya, juburku kepedihan. Aku Cuma mampu menghisap, dan aku terus menghisap, dengan menyedut juga melancap batangnya semasa aku menghisap. Namun batangnya tetap gagah dan tegap ‘berdiri’. Setiap kali aku bertanya, bilakah dia akan pancut, setiap kali Abu menyatakan hampir pancut, namun hampir setiap sepuluh minit ku hisap, dia masih tidak memancut. Kali kedua dia memasukkan batangnya ke juburku, aku tidak dapat menahan kesakitan.

Aku berputus asa untuk menghisap batangnya lagi, habis sampai ke tengkukku ku cuba masukkan, tapi Abu tidak juga pancut. Walaupun aku tidak puas sebab tidak dapat menelan maninya, aku terpaksa mengalah. Aku tidak dapat menewaskan ‘kejantanan’ Abu. Pertemuan dari jam 915 malam berakhir sejam kemudian. Aku pulang keletihan. Aku inginkan Abu lagi, ternyata dia antara lelaki yang betuk-betul aku minati, berbatang besar, kasar dan sasa. Namun, Abu lain citarasanya, selapas sehari aku berjumpa dengannya, ternyata dia lebih meminati mak nyah dari seorang gay, dan itulah yang dimintanya dariku agar diberikan nombor-nombor telefon pondan atau mak nyah yang ku kenal sejak malam selepas aku ‘beradu’ dengannya. Aku terpaksa melupakan dia, kerana tidak mungkin aku dapat bersama dengannya lagi kiranya itu seleranya...namun hisapan batangnya masih dirasa pada otot-otot mulutku sehingga hari ini...

No comments: