~Teruna Says :)

Wednesday 1 August 2012

Nikmat Lelaki Bernama Azman

Aku baru lepas SPM sekarang tengah menunggu result. Sambil tunggu result aku ada bekerja di sebuah kedai pakaian yang tak kurangnya hebat. Jadi duit gaji yang ada, aku masuk gym. Sememangnya kalau dari dulu masa sekolah taklah dapat nak bayar duit bulanan gym tu.Tapi sekarang nie bolehlah nak bayar. Aku bukannya nak badan macam Arnold tapi cukuplah
sekadar berotot sasa.

Jadi suatu malam tu aku pergi lah gym lepas workout aku pun macam biasa pergi mandi. Tetapi lupa nak bawa seluar basahan. lagipun tiada orang lain yang mandi aku pun
mandi bogel.

Memang tak ada orang lain kecuali aku, tiba-tiba ada seorang datang, jadi aku buat selamba aje.Mandi macam biasa masa tu tengah gosok-gosok pelir. Dia tengok aku dan aku membalas dengan senyuman. Pada pandangan aku dia seorang yang berotot
dan melayu.

Lepas tu dia nie mandi sebelah aku bogel jugak. Aku buat-buat tak tahu. Dan kemudian dengar dia mengerang "ahh... Ahh" aku dengan curious pergi tengok dia dengan menjeling
rupanya dia melancap. Aku pun menunjukkan dia kelakian aku dengan melancap juga. Dia ke pintu untuk menutup dan menguncikan
pintu.

Dia datang dekat dengan aku lalu berlutut dan menjilat pelir aku yang nak memancutkan air mani. Sebaik saja dia masukkan mulutnya dengan pelir aku air mani memancut. aku mengerang dengan nikmat semasa dia menjilat pelir aku yang basah dengan air mani.Sambil dia menghisap aku merasa dia menarik- narik kantung pelir aku kebawah. betapa nikmatnya aku rasa diperlakukan begitu.

Kemudian dia memusingkan aku dan memasukkan pelirnya yang panjang itu ke dalam lubang dubur, mengeluar dan memasuk, mengeluar dan memasuk berulang-ulang kali.Selama beberapa ketika , man-juice dia memancut di dalam lubang dubur ku. Aku bagaikan
merelakannya.

Selepas itu dia baring di atas lantai dan aku mengambil kesempatan dengan menghisap pelirnya. Dia kemudiannya menyuruh aku baring dan kemudiannya baring menyilang sambil menghisap pelir.

Aku dan dia dalam pose 69.dan sejak itu aku sering berkongsi nikmat lelaki bersama-sama. Pernah sekali aku bersama dia di hotel untuk melakukannya bersama.

Man, aku sedia melanyani mu....

1 comment:

Iz said...

Cari sugarmummy/daddy yg baik , serius , x kedekut dan boleh take care pasal aku.

CALL AKU
iz - 0147316396

Jumpa dan bincang. alright!